Hoitola Tienristeys

Kuulumisia?

Päivitetty 15.8.2015

Etusivu Foorumit Off-Hoitola Keskustelu Kuulumisia?

Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Shinku 3 vuotta .

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Kicchan
    Kicchan
    Ylläpitäjä

Tehdäänpäs tänne tällainen, näin testimielessä ainakin. Pakkohan näitä uusia fooruja on vähän testatakin, ennen kuin menee mainostamaan niitä minnekään. c: Vähän nämä ovat kyllä kesken vielä, mutta eniveis. Hienosäätöä tässä lähinnä enää tehdään.

Mutta joo, hukkasin salasanani vanhoille fooruille, siksi en ole siellä päässyt vastaamaan mihinkään. Silkelle siitä anteeksi. ;_; Tosiaan, en ehtinyt arvostella tarinaasi vielä, se katosi Freebokin mukana. Laita se siis johonkin uuteen paikkaan, kunhan ehdit! Pitää vaan keksiä, mihin kaikkialle hoitotarinoita voisi tästä lähin pukkailla. Itse kyllä pidän siitä ideasta, että tästä foorumista tulisi päätoiminen hoitopaikka, mutta siitä oikeastaan kaipaisinkin palautetta.

Mitä mieltä siis, tarvitaanko mitään hoitoviekkua tai vastaavaa? Nämä foorumit olisivat ainakin osa Tiekkäriä itseään, ei tarvitsisi mennä jollekin muulle sivulle kokonaan. Pitää vaan kirjautua sisään ja siinä se, mutta tosiaan, testailen näitä vielä. Mukavilta kyllä tuntuvat tähän mennessä, ainakin omasta mielestä. Vähän vaan pitää hienosäätää ja kaikkea, ja siinä se. Sen jälkeen sitten toivotaan, että kaikki toimii niin kuin pitääkin, mutta ei ainakaan oltaisi riippuvaisia mistään ulkopuolisista palveluista, mikä kelpaisi ainakin minulle. :’D Kivaa, jos koko höskä on samassa paikassa.

Sitten vaan toivotaan, että ihmiset alkavat tehdä itselleen tunnuksia tänne. XD Ei ainakaan enää tarvitse odottaa, että minä hyväksyisin ne, kuten vanhalla foorulla. Kun siellä oli hirveä määrä kaikenlaisia spambotteja ja mitä lie. Toivottavasti tänne ei vastaavia eksy..

Shinku
    Hoitaja

Tykkään tästä uudesta foorumista! :> Mukavan simppeliltä vaikuttaa! Omasta mielestäni erillistä hoitoviekkua ei välttämättä tarvitse, mutta toisaalta ehkä pitää tiedustella asiaa paremmin niiltä, jotka hoitoviekkua käyttävät :’D

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Sää: